פורסם על ידי: עדי נחום | 13/07/2008

פאדיחת האייפון הגדולה

אלפי קונים לא הצליחו לבצע אקטיבציה למכשירים, בעלי אייפון מהדור הקודם לא קיבלו את השדרוג למערכת ההפעלה, תורים התארכו וחנויות נסגרו באמצע המכירה, באחת ההשקות הטראומטיות בהיסטוריה של אפל.

Getty Images)

לאחר חודשים של באזז חסר תקדים, הגיע בסוף השבוע האייפון 3G לידי עשרות אלפי צרכנים ברחבי העולם, במה שודאי ייזכר בהנהלת אפל כאחת השקות המוצר הטראומטיות בהיסטוריה של החברה. הבעיה, שהמגזין PC World הגדיר "אסון לשם הטוב של אפל", החלה כתוצאה מהחלטת החברה לאפשר ל-6 מליון משתמשי האייפון מהדור הקודם ולמספר גדול של בעלי מכשירי iPod Touch לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם במקביל ליציאת המכשיר החדש.
הדבר יצר עומס אדיר על שרתי החברה ומנע מרוכשי המכשירים בארה"ב ובבריטניה לסיים את תהליך האקטיבציה שלהם במהלך שישי-שבת – כך שלמעשה, הם חזרו הביתה עם מכשיר לא מתפקד. על פי דיווח המגזין, גרמו קריסות השרתים גם להשבתת מכשירי אייפון ישנים כתוצאה מנסיונות שדרוג כושלים.
בעיה נוספת נגרמה כתוצאה מהחלטת אפל לבצע את תהליך האקטיבציה בחנות, בעת הרכישה: העומס על השרתים האט את התהליך, גרם להתארכות התורים מחוץ לחנויות ונגמר בכך שהמוכרים שלחו את הקונים הביתה, לנסות לסיים את האקטיבציה דרך המחשב הביתי. בבריטניה, גרמה תקלה נפרדת במערכת הרישום של חברת O2 לשיבושים נוספים בטיפול בלקוחות, והביאה לסגירת החנות בצהרי יום שישי, מוקדם מהצפוי.
נכון לפרסום המאמר נראה כי הבעיה תוקנה, בעלי האייפון החדש יכולים להפעיל אותו ובעלי מכשירי אייפון מהדור הקודם יכולים לעדכן את מערכת ההפעלה שלהם בבטחה. עם זאת, אפל טרם פרסמה תגובה כלשהי לעניין.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

קטגוריות

%d בלוגרים אהבו את זה: