פורסם על ידי: עדי נחום | 18/10/2008

חדש באתר: 'בקשת משחקים'

מהיום, תוכלו לבקש כל משחק שתרצו לאייפון או לאייפוד טאץ' שלכם כאן באתר!
בקשו ממני את שם המשחק שאתם רוצים באנגלית בתגובות העמוד של 'בקשת משחקים', ואני אשתדל למצוא ולהביא לכם את האפליקציה הפרוצה בחינם של מה שתבקשו.

-ניתן לבקש משחקים שזמינים מה- AppStore.
– חייב לבקש משחקים עם שמם המלא באנגלית.
– תצטרכו לבקש משחקים שפועלים רק בגרסאות 2.0.0 ומעלה.
– כשתבקשו משחק כלשהו בתגובות העמוד- 'בקשת משחקים': תצטרכו לכתוב שם/כינוי כדי שאני יגיב אליכם בחזרה עם המשחק שביקשתם.
– לפני בקשת משחק תצטרכו קודם לחפש באתר אם כבר יש אותו להורדה, ואם אין אז תוכלו לבקש.

לחצו כאן לכניסה לעמוד 'בקשת משחקים'!

https://i2.wp.com/www.theiphoneblog.com/images/stories/2008/07/iphonetoolbox.png

Responses

  1. היי בגרסא 1.1.4 היתה לי תוכנה בשם IPLOT מצויינת לחקירת פונקציות (geektime) האם יש משהו דומה גם לגרסא 2.2

  2. טוב,נעים מאוד קודם כל [:
    קיבלתי אייפון השבוע פתחו לי לעברית אין לי שמץ של מושג מה עושיםםםם ואנלא ממש מבין במחשבים גם חבל כי אני רוצה לנצל את הפונקציות שבו אני מנסה לשים משחק או משו כזה…

  3. אממ אני מוסיף משחק לאייטיונס ואז שאני מעביר לאייפוד הוא רושם לי שהוא לא יכול להפעיל את המשחק ..
    מה אני עושה ?
    ויש את התמונה של המשחק באייפוד כאילו הסמל ..
    תודה !
    שי

  4. היתה תוכנה שנקראת time4sms
    האם יש אפשרות לעשות אותי לאייפון 3G?
    תודה מראש,
    יניב


להשאיר תגובה

קטגוריות

