פורסם על ידי: עדי נחום | 24/11/2008

מדריך התקנת משחקים פרוצים בחינם לגרסא 2.2

מדריך התקנת MobileInstallation Patch – התקנת משחקים פרוצים בחינם לגרסא 2.2 בלבד!

– המדריך מיועד לכל המכשירים בגרסא 2.2 פרוץ.

אם יש לכם כבר חשבון באייטונס, הורידו מה- AppStore שבמכשירכם אפליקציה כלשהי בחינם, בשביל להפעיל את המשחקים הפרוצים, במדריך הבא;
(חשוב להתקין אפליקציה אחת חינמית! ולא למחוק אותה, בגלל שחייב להוריד משהו מה- AppStore כדי שהמשחקים הפרוצים יעבדו!)

פתחו במכשירכם את התוכנה Cydia.
היכנסו אל הקטגוריה SECTIONS.
היכנסו אל התיקיה בשם REPOSITORIES.
אחרי שנכנסתם לתייקיה REPOSITORIES לחצו על HACKERS DOL NL.
להתקנה, לחצו על INSTALL ואז על CONFIRM.
כעת זה מתקין. המתינו לסיום ההתקנה, ולחצו שוב על הקטגוריה SECTIONS.
חפשו תיקייה בשם hackers.nl והיכנסו אליה.
מצאו קובץ בשם patch mobilelnstallation – for 2.2, לחצו על הקובץ והתקינו אותו.
להתקנה, לחצו על INSTALL ואז על CONFIRM.
בסיום ההתקנה – בצעו כיבוי והדלקה למכשיר, וכעת תוכלו להעביר משחקים פרוצים ממחשבכם אל האייפון בחינם!
– להורדת משחקים פרוצים, תוכלו למצוא כאן באתר קטגוריה בשם "בקשת אפליקציות" ששם תוכלו לבקש ולהוריד אפליקציות פרוצות בחינם!
Responses

  1. כל הכבוד עדי על העבודה הקשה!
    מקווה שתמשיך כך…

  2. "וכעת תוכלו להעביר משחקים פרוצים ממחשבכם אל האייפון בחינם!"
    אני לא מבין איך עושים את זה? ברגע שיש לי את הסורס והורדתי את המשחק איך אני מעביר אותו לאייפון? דרך האייטונס?
    סליחה על הבורות :)

  3. תוכלו להעביר קבצי IPA (אפליקציות פרוצות) למכשירכם בחינם,
    אני לא מתכוון לסורסים, כי אין כל קשר לסורסים ומשחקים פרוצים. (סורסים מתקינים בתוך המכשיר בלי קשר למחשב)

  4. איך אני מעביר אותם מהמחשב לאייפון?

  5. שלום עדי
    נכנסתי לSECTIONS ושם לא מופיעה לי התיקיה REPOSITORIES.
    שמתי כמה משחקים מהאפל סטור ועדיין לא מופיעה תיקיה כזו.
    מה לעשות?
    תודה, איציק.

  6. את המשחקים מעבירים דרך האייטונס למכשיר.

  7. התקנתי והכול אבל עדיין שאני מסנכרן באיינטיונס רשום לי שהאיפון לא יכול לסכנרן את האפליקציות….למה??
    איך אני יכול לסדר את זה????

    תודה תודה ,
    דולב

  8. אחרי שעשיתי את הכל והגעתי לשלב שאני צריך להדליק ולכבות
    רגע לפני זה הכל מחק לי מהמכשיר ועכשיו המכשיר שלי ריק מדברים

  9. גיא פדידא;
    אתה בטוח שהורדת את זה לגרסא 2.2 ויש לך גרסא 2.2?

  10. איך פותחים משתמש באייטונס בחינם??? חייבים למלא מספר כרטיס אשראי וכאלה??<<

  11. דן;
    כרגע לא ניתן לפתוח חשבון באייטונס ללא פרטי כרטיס אשראי.

  12. אין HACKERS DOL NL יש HACKERS DOT NL
    רק שתחת תיאור מוסבר שזה תמיכה לשפה הבלגית והגרמנית. התכוונת לזה?

  13. עזרה דחוף לא מצליח לסנכרן אפךיקציות שהורדתי לא מאפל סטור כל הזמן הוא נותן הודעת שגיאה שהוא לא מזהה את האפליקציות ובשוםםם מקום לא מצאתי מישהו ששאל את זה בקשההה דחוףףף

  14. אחי איך אני מוריד את זה למקבוק
    לא נפתח לי הקובץ zip

  15. אי אפשר ב 2.1?

  16. אפשר לכל הגרסאות, (מ-2.0 ומעלה), פשוט תבחרו את שם הקובץ שמתאים לגרסא שלכם.

  17. יש לי את אותה הבעייה וכבר חודש אני לא מוצא פתרון

  18. איך אני עושה סינכרון בבקשה זה גדול אליי אני רואה את המשחקים בתיקיה של האפליקישן

  19. אחי עשיתי את כל מה שרשמת פה ובכל זאת זה רשם לי שגיאה בפתיחת היישום =\

  20. אבקש תוכנה בשם mobilefile pro

    תודה

  21. איך מתקינים את המשחק פותחים חשבון?

  22. האייפון שלי לא נותן לי לשחק במשחקים שהורדתי הוא כותב שיש שגיאה בפתיחת המשחק מה לעשות?

  23. האייפון שלי לא פותח את המשחקים הוא אומר שיש שגיאה מה לעשות??

  24. אני לא מבין! אם אני מוריד משחק אז זה אומר שאם היה לי משחקים שלא עולים כסך לפני זה ?!

  25. תיקון טעות של קודם……
    אם הורדתי לפי כל הדרך שבא הסברת משחק פרוץ אז זה אומר שאם הורדתי קודם לכן משחק מהאפל סטור הוא לא יעבוד אחרי זה??

  26. בבקשה תעזרו לי עשיתי בדיוק לפי המדריך אחרי שאני מכניס את המשחקים רושם לי לא יכול לפתוח את הישום האימיל שלי motin72@gmail.com

  27. את גדולה! אני מחפשת שעה באינטרנט, וכולם כותבים דברים שהם אני לא יודעת מה… ואת פשוט עושה את זה בצ'יק! גדולה…

  28. איך אני מכניס את המשחק הפרוץ זה לא נותן לי?


להשאיר תגובה

קטגוריות

